Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Μετακόμιση τώρα - Ακούστε το νέο τραγούδι της Ελεωνόρα Ζουγανέλη.



Ακούστε το νέο single της αγαπημένης ερμηνεύτριας...

Σε στίχους και μουσική του Κώστα Λειβαδά, η Ελεωνόρα Ζουγανέλη με χαρά μας παρουσιάζει το επόμενο single της από τον πολυαναμενόμενο δίσκο της που θα κυκλοφορήσει στα τέλη Μαρτίου.

Μετά το "Μονάχα Εγώ" που γνώρισε και γνωρίζει ακόμη τεράστια επιτυχία, η τραγουδίστρια "ξαναχτυπά" με το τραγούδι "Μετακόμιση Τώρα"!





Στίχοι: Λειβαδάς Κώστας
Μουσική: Λειβαδάς Κώστας
Ερμηνευτές: Ζουγανέλη Ελεωνόρα

Μη μιλάς κι άκου
ξέρω δεν θα το πιστέψεις
τώρα ειδικά μεσ' στην κρίση, εγώ
ξέρω δεν θα το πιστέψεις
έχω κάτι ωραίο να σου πω
κάτι που μ' έχει βοηθήσει
μήπως και σένα σε πείσει.

Ναι, τώρα ειδικά μεσ' στην κρίση
βρήκα ένα σπίτι καινούργιο φτηνό
κάτω στο κέντρο με θέα
αυτό που ήθελα πάντα
ο πρώην κύκλος να κλείσει
κάτι που μ' εχει βοηθήσει
στο λέω μ' εχει βοηθήσει

Οσο κι αν αφήνω πίσω τα παλιά
οσο κι αν μου λείπουν οι δικοί μου
τώρα είμαι γεμάτη δώρα και φιλιά
μεσ' στη φρίκη φτιάχνω την ζωή μου.

Μετακόμιση τώρα,
μεσ' στην άγρια χώρα
μια λιακάδα μ΄αξίζει
παίρνω θάρρος και φόρα
μετακόμιση τώρα
Μετακόμιση τώρα
ναι, σου λέω προχώρα
διάλεξε με ποιους θα 'σαι
την πιο δύσκολη ώρα
μετακόμιση τώρα.
Πάτα γκάζι,
μόνο γκάζι,
τέρμα γκάζι
Μετακόμιση τώρα.

Άκου, πρέπει σου λέω να πιστέψεις
λες να μην ξέρω τι είναι αυτή η εποχή
μα θέλει πείσμα ν' αντέξεις
να ρθει μαζί σου ν' αλλάξει εποχή
σελίδα στα παρακάτω
να πεταχτούμε απ΄τον πάτο
να πάμε στα παρακάτω.

Μονάχα εύκολο δεν είναι όλο αυτό,
μα πίστεψε με δεν υπάρχει άλλος δρόμος
πως να νιώσω αλλιώς οτι χρειάζομαι
πως να μπει στη θέση του ο τρόμος;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...