Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Γιώργος Τζωρτζής : Γνωρίστε τον "Νικήτα" από το "Βαλς με δώδεκα θεούς" μέσα από μια αποκαλυπτική συνέντευξη.




Ο Γιώργος Τζωρτζής , ο Νικήτας από την κυπριακή σειρά του Ant1 έδωσε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στο περιοδικό Down Town Κύπρου. Μίλησε για την ζωή του, τα ονειρά του, για τον ρόλο του "Νικήτα" στην σειρά "Βαλς με δώδεκα θεούς" και για την κρίση.
Για µια κρίση που τον κυνήγησε - και τον οδήγησε - από την Αθήνα στην Κύπρο. «Αυτό βέβαια δεν σηµαίνει πως θα µείνω για πάντα εδώ». Είναι µια ελεύθερη, ταξιδιάρα ψυχή. Του αρέσουν τα όνειρα, οι αλλαγές, η ρευστότητα της ζωής. Να κοιµάται χωρίς να ξέρει τι θα του ξηµερώσει η επόµενη µέρα. «Αύριο µπορεί να αλλάξω δουλειά, µπορεί να πάω πίσω Ελλάδα, Αµερική, να γυρίσω τον κόσµο µ’ ένα σακίδιο στο χέρι, ποιος ξέρει;».


Κι αν ο επαναστατικός σου εαυτός συµβιβαστεί µε τη ρουτίνα της καθηµερινότητας;
Αυτό δεν πρόκειται να συµβεί, γιατί δεν θα ενηλικιωθώ ποτέ. Θα είµαι πάντα ένας νέος άνθρωπος µε καλή πνευµατική κατάσταση και πολλά όνειρα. Αν και στα περισσότερα έχω αποτύχει, είναι ωραία να ονειρεύεσαι.

Σε ποια όνειρά σου έχεις αποτύχει;
Ίσως να µην κατάφερα να ερµηνεύσω ένα ρόλο όπως θα έπρεπε ή να µην τον ερµήνευσα καν. Έκανα και κάνω όνειρα για ρόλους και µεγάλες στιγµές καριέρας.

Ίσως στοχεύεις πάντα πολύ ψηλά.
Για µένα στόχος είναι και το όνειρο. Και τα όνειρα είναι δωρεάν. Άρα γιατί να µην ονειρευόµαστε; Άλλωστε είναι σαν µια δεύτερη ζωή την οποία ζεις συναισθηµατικά.

Είσαι αθεράπευτα ονειροπόλος.
Είµαι. Πολύ. Ονειρεύοµαι δηλαδή τους µεγάλους έρωτες, τους κινηµατογραφικούς. Ονειρεύοµαι ότι θα έρθουν τα τέλεια χρόνια. Ότι η κρίση θα µας κάνει καλύτερους ανθρώπους και ότι θα αναθεωρήσουµε αξίες.

Τα όνειρα µάς βοηθούν να ξεφεύγουµε και από την πραγµατικότητα. Τόσο πληκτική τη βρίσκεις;
Βαριέµαι φρικτά τον εαυτό µου. Μου αρέσουν γενικότερα οι αλλαγές στη ζωή µου. Για παράδειγµα, φέτος κάνω για πρώτη φορά παιδικό θέατρο, το οποίο είναι κάτι που οι περισσότεροι ηθοποιοί κάνουν στα πρώτα χρόνια της καριέρας τους. Όταν µου έγινε η πρόταση για το παιδικό, είπα αµέσως το ναι. Και δεν είναι ένα εύκολο θεατρικό είδος.

Είναι πιο δύσκολο κοινό τα παιδιά;
Ναι, δεν µπορείς να κρύψεις τίποτα από τα παιδιά. Έχουν ανοιχτά τα µάτια, ανοιχτούς τους ορίζοντές τους και βλέπουν τα πάντα. Αυτοί που νοµίζουν ότι µπορούν να κοροϊδέψουν τα παιδιά, είναι πραγµατικά αλλού ξηµερωµένοι. Πρώτη φορά το ζω αυτό και είµαι κατενθουσιασµένος. Δεν είναι µια δουλειά που κάνω από ανάγκη, είχα και άλλες προτάσεις, αλλά προτίµησα την «Οικογένεια Νώε».


Φέτος, όµως, συµµετέχεις και στη σειρά του ΑΝΤ1 «Βαλς, µε 12 Θεούς», όπου υποδύεσαι ένα δεύτερο Δον Ζουάν. Εσύ θα µπορούσες να έχεις διπλή ζωή;
Προσπαθώ να σκεφτώ αν είχα διπλή ζωή… Όχι, δεν νοµίζω πως έχω κάποια σχέση µε τον ήρωα. Υποδύοµαι κάποιον που δεν κατάφερα ακόµη να δικαιολογήσω µέσα µου. Ένα φιλάρεσκο, εγωιστή, ανασφαλή άνθρωπο, που το αγαπηµένο του χόµπι είναι το ψέµα. Εγώ είµαι της άποψης πως όταν βρεις αυτόν που σε γοητεύει τόσο πολύ, απλά πετάς το προηγούµενο. Δεν χρειάζεται να λες το ένα ψέµα µετά το άλλο.

Έχεις πει ποτέ ψέµατα µε τόση µεγάλη ευκολία;
Σίγουρα έχω πει ψέµατα στη ζωή µου, όπως όλοι µας άλλωστε, όµως όχι µε ευκολία. Δεν είµαι τόσο καλός ηθοποιός στην πραγµατική µου ζωή.

Ποια γυναίκα θα κατάφερνε να σε γοητεύσει;
Κάποια που δεν σκέφτεται σαν εµένα, γιατί έτσι θα ήταν σαν να είµαι ερωτευµένος µε τον εαυτό µου.

Βρήκες το αντίθετό σου;
Αυτό θα το κρατήσω για µένα. Έχω πολύ όµορφους ανθρώπους γύρω µου. Το να βρεις τον άνθρωπό σου δεν σηµαίνει απόλυτα να βρεις τη γυναίκα της ζωής σου. Μπορεί να είναι ένας πολύ καλός φίλος. Αυτό που µπορώ να σου πω είναι ότι έχω βρει τους ανθρώπους της ζωής µου. Αν είµαι σε κάτι επιτυχηµένος, είναι στους ανθρώπους που έχω γύρω µου.

Ερωτεύεσαι συχνά;
Ναι, είµαι ο πιο ευκολόπιστος άνθρωπος στον κόσµο, κάτι που είναι απαραίτητο για να ερωτευτείς. Ο έρωτας είναι θρησκεία. Και υπάρχουν στιγµές που έχεις πίστη, αλλά και στιγµές που κλονίζεται η πίστη σου.


Κι όταν έχεις πίστη τι σου συµβαίνει;
Όταν είµαι ερωτευµένος, µπορείς να µε πείσεις ανά πάσαν στιγµήν ότι έχουµε συνέχεια νύχτα, ότι η γη δεν είναι στρογγυλή, ούτε γυρίζει. Είµαι φοβερά ευκολόπιστος. Γι’ αυτό και είµαι ο χειρότερος στο να παίζω µπλόφα ή «Παλέρµο». Δεν βρίσκω ποτέ τον κλέφτη. Δεν θα έκανα ούτε για δικαστής, αν και θα µου άρεσε να µπορώ να απονέµω δικαιοσύνη.

Δηλαδή θα µπορούσες να φανταστείς τον εαυτό σου µε στολή αστυνοµικού;
Σε καµία περίπτωση. Σιχαίνοµαι τον µπάτσο που στέκεται στη γωνία µε στόχο να µου πάρει τα 50 ευρώ από την τσέπη επειδή έτρεχα 10 χιλιόµετρα παραπάνω. Ονειρεύοµαι ένα δίκαιο κόσµο, όπου δεν θα τιµωρούνται µόνο οι παραβάτες της ασφάλτου ή οι απελπισµένοι που εισβάλλουν µε ένα όπλο σε µια τράπεζα ή ένα περίπτερο, αλλά και αυτοί που ευθύνονται για το Μαρί, για την τραγωδία της «Ήλιος», για το χρηµατιστήριο. Ονειρεύοµαι µια κοινωνία µε παιδεία, που σέβεται τα ζώα, τους ανάπηρους, τον άνθρωπο.

Κι ένα τηλεοπτικό τοπίο µε καλύτερες κυπριακές παραγωγές;
Ίσως κάποιες κυπριακές παραγωγές να µην είναι τόσο προσεγµένες όσο θα έπρεπε, λόγω του ότι πλέον το κάθε κανάλι κάνει και δυο και τρεις, χωρίς να δίνονται περισσότερα λεφτά. Είναι επίτευγµα όµως για την Κύπρο να έχει τόσες πολλές παραγωγές.

Πέρασες ποτέ δύσκολους καιρούς; Που δεν τα έβγαζες πέρα µε τα οικονοµικά σου; 
Ναι σίγουρα.

Και πώς το πάλεψες;
Είµαι ολιγαρκής. Μπορώ να είµαι απόλυτα ευτυχισµένος και µε τα λίγα. Με µια κούπα καφέ, µε µια βόλτα µε τον σκύλο µου… Δεν είµαι δέσµιος κανενός επώνυµου ρούχου, καµίας επώνυµης µάρκας.

Δεν συµπαθείς δηλαδή την πολυτέλεια.
Μου αρέσει η πολυτέλεια, θα απολάµβανα δηλαδή ένα χλιδάτο σπίτι, φτάνει να µπορώ να την αντέξω και εγκεφαλικά. Δεν θα ήθελα να καταντήσω ένας νεόπλουτος µε έπαρση.

Σε απασχολεί το τι σκέφτεται ο κόσµος για σένα;
Θα ήταν ψέµα να πω ότι δεν µε απασχολεί, από τη στιγµή που η δουλειά µου είναι να εκθέτω τον εαυτό µου. Δεν µε επηρεάζει, αλλά µε απασχολεί.

Αν είχες το χάρισµα να διαβάζεις τη σκέψη, σε ποιου το µυαλό θα ήθελες να εισβάλεις;
Σε κανενός το µυαλό, γιατί δεν θα είχε καµιά γοητεία. Όταν διαβάσεις τον άλλο, τότε δεν έχει γοητεία το να τον ζήσεις. Αν ξέρω αυτή τη στιγµή τι σκέφτεσαι τότε γιατί να πιω καφέ µαζί σου, γιατί να µιλήσουµε; Μην ξεχνάµε τη διαδικασία του παιχνιδιού. Το να  έχεις µια νίκη δεν έχει καµία αξία. Ένα παιχνίδι που µπορεί είτε να χάσεις είτε να κερδίσεις, είναι πολύ πιο γοητευτικό.

Έχεις παίξει ποτέ βρώµικα; Είτε σε επαγγελµατικό είτε σε ερωτικό επίπεδο;
Δεν θα το άντεχα. Μπορεί να πλήγωσα κόσµο, αλλά δεν είχα ποτέ αυτή την πρόθεση. Θέλω να παίρνω αυτό που αξίζω διεκδικώντας το δίκαια, µε το σπαθί µου. Είτε σε συναισθηµατικό είτε σε επαγγελµατικό επίπεδο.

Εσύ αφήνεις εύκολα τον κόσµο να σε µάθει ή είσαι επιφυλακτικός;
Έχω τις άµυνές µου. Καµιά φορά κλείνοµαι στον εαυτό µου και δεν αφήνω κανένα να δει αυτό που πραγµατικά είµαι. Ειδικά στη δουλειά, όλοι µε µισούν πριν µε γνωρίσουν. Και µου το λένε κιόλας. Απλά, προσπαθώντας να είµαι διακριτικός, µπορεί να δείχνω λίγο σνοµπ.

Δείχνεις επίσης ακοµπλεξάριστος.
Όχι, έχω τα κόµπλεξ µου όπως κάθε άνθρωπος. Δεν είµαι τέλειος. Είναι περίοδοι που δεν µου αρέσει το σώµα µου, το πρόσωπό µου, η φωνή µου ή µε θεωρώ τον χειρότερο ηθοποιό του κόσµου. Όσοι θέλουµε να ονοµαζόµαστε ηθοποιοί θα πρέπει να έχουµε τα κόµπλεξ µας. Γιατί δεν πρέπει ποτέ να είµαστε σίγουροι για τον εαυτό µας. Πάντα πρέπει να ελπίζουµε σε κάτι καλύτερο. Υπάρχουν τόσα εκατοµµύρια ρόλοι, που κανένας ηθοποιός δεν πρόκειται να φτάσει ποτέ στην κορυφή. Η τέχνη δεν σταµατά ποτέ να εξελίσσεται. Μέχρι και ο Πικάσο ήθελε να πάει ακόµη πιο ψηλά.

Οπόταν η καλύτερη στιγµή στην καριέρα σου δεν πρόκειται να ’ρθει ποτέ. 
Ποτέ. Υπήρξαν και θα υπάρξουν καλές στιγµές. Όταν ονοµάζεις κάτι καλύτερη στιγµή, ακυρώνεις όλες τις επόµενες.

Πηγή: http://www.elita.com.cy


Διαβάστε επίσης:

Βαλς με 12 θεούς : Δείτε τα επεισόδια 1 - 93

Πανσέληνος : Δείτε όλα τα επεισόδια της σειράς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...